Dokončení zápichu
Dokončení zápichu
Hrubování na profil - odklízení
Řádkování
Srážení hran
Srážení hran

Právě vyšel EDGECAM 2020.1 v češtině!

Vážení zákazníci,

s radostí oznamujeme, že jsme vydali EDGECAM 2020.1 v češtině!

 

Z novinek této verze se můžete těšit na:

- vylepšení cyklu hrubování na profil o možnost odklízení třísek po stanoveném času a hloubce záběru (lze tak efektivně odklízet třísky a zabránit jejich kupení kolem držáku nože. Po uplynutí dané lhůty nástroj odjede do bezpečné vzdálenosti, kterou lze taktéž nastavit),

- cyklus srážení hran nyní disponuje možností třídění drah, možností stanovení přídavku v ose Z a hloubky záběru,

- cyklus řádkování obsahuje nově možnost prodloužení drah,

- cyklus frézovat čelo plochy má nově volbu „aktuální polotovar“,

- v cyklu dokončení zápichu je nově volba pro respektování aktuálního polotovaru,

- přidána možnost nastavení tolerance pro upínku při zakládání postupu a mnohé další.

 

Věnujte pozornost všem informacím, které následují, a postupujte dle návodu.

Z důvodu přechodu na ekologičtější provoz naší společnosti NEXNET, a.s. jsme se rozhodli omezit výrobu instalačních DVD, jejich plastových obalů a papírových letáků. Veškeré informace dostupné původně na obalech instalačních DVD nových verzí softwaru EDGECAM jsme přesunuli na naše elektronická uložiště. Níže zasíláme informace o tom, kde nové verze softwaru EDGECAM můžete stáhnout spolu se všemi potřebnými informacemi.  V případě, že si novou verzi Edgecamu nemůžete stáhnout, kontaktujte naši technickou podporu.

 

Stažení nové verze a seznamu novinek ve verzi 2020.1

  • Přihlaste se na náš Helpdesk ZDE. V případě, že nejste registrováni na Helpdesku, proveďte registraci ZDE. Po registraci vám přijde potvrzovací email.
  • Na Helpdesku ve Znalostní databázi získáte nejnovější verzi EDGECAM 2020.1. Je zde možnost stáhnout si i starší verze a novinky k daným verzím ve formátu pdf.
  • Aby bylo možné spustit EDGECAM 2020.1, musí být licence pod aktualizací nejméně do října 2019.

                                  

Technická podpora

  • Pro přihlášení na Helpdesk použijte odkaz ZDE. V případě, že nejste registrováni na Helpdesku, proveďte registraci ZDE. Po registraci vám přijde potvrzovací email.
  • Pro komunikaci s našimi techniky používejte výhradně Helpdesk, a to zakládáním ticketů. Tímto způsobem jsou informováni všichni technici a mohou obratem pomoci s řešením vašeho dotazu. Zasíláním e-mailů na konkrétní pracovníky může vzniknout prodleva v naší reakci z důvodů nepřítomnosti adresáta, čemuž bychom rádi předešli.
  • V případě, kdy není možné založit ticket na portálu Helpdesk, neváhejte využít naši bezplatnou linku technické podpory na čísle 800 876 088.
  • Potřebujete-li jakkoli poradit, obracejte se, prosím, přímo na technickou podporu, nikoliv na naše obchodní oddělení. Zkušení technici jsou připraveni vám okamžitě pomoci.

 

Aktualizace

  • V případě, že již vypršela platnost aktualizace vaší licence a máte zájem o její obnovení, kontaktujte nás buď odpovědí na tento e-mail, případně na adrese: obchod@nexnet.cz

Jsme zde pro vás a těšíme se na spolupráci s vámi!

Pokud budete s našimi službami a produkty spokojeni, budeme velmi rádi, když se o ně podělíte se svými přáteli a známými. V opačném případě nás prosím kontaktujte a my uděláme maximum pro vaši spokojenost. Našim hlavním cílem je spokojený zákazník.

 

Technické dotazy, náměty a připomínky prosím směřujte na naši technickou podporu:

NEXNET, a.s.

Štefánikova 3072

760 01 Zlín

Česká republika

Zelená linka: 800 876 088

 

Telefon: 572 630 666

e-mail: servis@nexnet.cz

 

Obchodní dotazy a požadavky prosím směřujte na naše obchodní oddělení:

NEXNET, a.s.

Březinova 1080

767 01 Kroměříž

Česká republika

Telefon: 573 332 143

e-mail: obchod@nexnet.cz

 

Těšíme se na další spolupráci s vámi.

 

Váš tým NEXNET, a.s.


 

Předchozí | Další