Právě vyšel EDGECAM 2020.1 v češtině!
Vážení zákazníci,
s radostí oznamujeme, že jsme vydali EDGECAM 2020.1 v češtině!
Z novinek této verze se můžete těšit na:
- vylepšení cyklu hrubování na profil o možnost odklízení třísek po stanoveném času a hloubce záběru (lze tak efektivně odklízet třísky a zabránit jejich kupení kolem držáku nože. Po uplynutí dané lhůty nástroj odjede do bezpečné vzdálenosti, kterou lze taktéž nastavit),
- cyklus srážení hran nyní disponuje možností třídění drah, možností stanovení přídavku v ose Z a hloubky záběru,
- cyklus řádkování obsahuje nově možnost prodloužení drah,
- cyklus frézovat čelo plochy má nově volbu „aktuální polotovar“,
- v cyklu dokončení zápichu je nově volba pro respektování aktuálního polotovaru,
- přidána možnost nastavení tolerance pro upínku při zakládání postupu a mnohé další.
Věnujte pozornost všem informacím, které následují, a postupujte dle návodu.
Z důvodu přechodu na ekologičtější provoz naší společnosti NEXNET, a.s. jsme se rozhodli omezit výrobu instalačních DVD, jejich plastových obalů a papírových letáků. Veškeré informace dostupné původně na obalech instalačních DVD nových verzí softwaru EDGECAM jsme přesunuli na naše elektronická uložiště. Níže zasíláme informace o tom, kde nové verze softwaru EDGECAM můžete stáhnout spolu se všemi potřebnými informacemi. V případě, že si novou verzi Edgecamu nemůžete stáhnout, kontaktujte naši technickou podporu.
Stažení nové verze a seznamu novinek ve verzi 2020.1
- Přihlaste se na náš Helpdesk ZDE. V případě, že nejste registrováni na Helpdesku, proveďte registraci ZDE. Po registraci vám přijde potvrzovací email.
- Na Helpdesku ve Znalostní databázi získáte nejnovější verzi EDGECAM 2020.1. Je zde možnost stáhnout si i starší verze a novinky k daným verzím ve formátu pdf.
- Aby bylo možné spustit EDGECAM 2020.1, musí být licence pod aktualizací nejméně do října 2019.
Technická podpora
- Pro přihlášení na Helpdesk použijte odkaz ZDE. V případě, že nejste registrováni na Helpdesku, proveďte registraci ZDE. Po registraci vám přijde potvrzovací email.
- Pro komunikaci s našimi techniky používejte výhradně Helpdesk, a to zakládáním ticketů. Tímto způsobem jsou informováni všichni technici a mohou obratem pomoci s řešením vašeho dotazu. Zasíláním e-mailů na konkrétní pracovníky může vzniknout prodleva v naší reakci z důvodů nepřítomnosti adresáta, čemuž bychom rádi předešli.
- V případě, kdy není možné založit ticket na portálu Helpdesk, neváhejte využít naši bezplatnou linku technické podpory na čísle 800 876 088.
- Potřebujete-li jakkoli poradit, obracejte se, prosím, přímo na technickou podporu, nikoliv na naše obchodní oddělení. Zkušení technici jsou připraveni vám okamžitě pomoci.
Aktualizace
- V případě, že již vypršela platnost aktualizace vaší licence a máte zájem o její obnovení, kontaktujte nás buď odpovědí na tento e-mail, případně na adrese: obchod@nexnet.cz
Jsme zde pro vás a těšíme se na spolupráci s vámi!
Pokud budete s našimi službami a produkty spokojeni, budeme velmi rádi, když se o ně podělíte se svými přáteli a známými. V opačném případě nás prosím kontaktujte a my uděláme maximum pro vaši spokojenost. Našim hlavním cílem je spokojený zákazník.
Technické dotazy, náměty a připomínky prosím směřujte na naši technickou podporu:
NEXNET, a.s.
Štefánikova 3072
760 01 Zlín
Česká republika
Zelená linka: 800 876 088
Telefon: 572 630 666
e-mail: servis@nexnet.cz
Obchodní dotazy a požadavky prosím směřujte na naše obchodní oddělení:
NEXNET, a.s.
Březinova 1080
767 01 Kroměříž
Česká republika
Telefon: 573 332 143
e-mail: obchod@nexnet.cz
Těšíme se na další spolupráci s vámi.
Váš tým NEXNET, a.s.