Vzdálená technická podpora

Pro naše zákazníky nabízíme možnost využití vzdálené technické podpory.

  • Nevíte si rady s technickým problémem?
  • Potřebujete konzultaci přímo u Vašeho PC?
  • Řešíte konkrétní problém a nevíte jak dál?

Naši technici Vám rádi pomohou.

  • Náš technik se připojí k Vašemu počítači přes vzdálenou plochu a společně s Vámi problém vyřeší.
  • Na své obrazovce uvidíte každý krok prováděný technikem tak, jako by v tu chvíli seděl vedle Vás.
  • Díky použití Skype nebo telefonu je možné každý krok konzultovat.
  • Po celou dobu máte plnou kontrolu nad spojením. Připojení technika můžete kdykoli ukončit.
  • Není třeba žádných speciálních nastavení firewallu apod.

Jak použít vzdálenou technickou podporu?

1. Nejprve kontaktujte naše techniky a dohodněte se na vzdáleném přístupu

  • Kontaktujte nás telefonicky přes zelenou linku na bezplatném čísle 800 876 088

2. Klikněte na následující odkaz a stáhněte si soubor umožňující spustit vzdálenou podporu


Vzdálená podpora NEXNET


3. Soubor uložte do Vašeho počítače (nejlépe na plochu) a následně jej spusťte

  • Podporovány jsou operační systémy Windows XP, Vista a Windows 7 a 8.
  • Ke spuštění programu stačí kliknout na ikonu.

  • V následujícím dialogovém okně je zobrazeno unikátní ID Vašeho PC.
  • Toto ID sdělte našemu technikovi, který se k Vám připojuje.

Vzdálená podpora NEXNET

4. Vzdálenou technickou podporu můžete kdykoliv ukončit.

  • Během spojení bude v pravé spodní části obrazovky (nad hodinami panelu Windows) zobrazeno okno s informacemi o spojení. Toto okno lze využít jak pro nastavení, tak pro ukončení spojení s technikem.
  • Pro ukončení spojení stačí pouze kliknout na ikonu křížku (viz obrázek níže).

  • Tato služba je pro všechny zákazníky s platnou aktualizací zcela bezplatná, stejně jako zelená linka a služba eSupport.
  • Pro vzdálený přístup není třeba žádných speciálních nastavení firewallu nebo antivirového systému Vašeho PC.